Konkursy na stanowisko w 2018r.

Dyrektor
Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
ogłasza konkurs na:


stanowisko adiunkta (R2) w zakładzie Biochemii i Jakości Plonów

  1. Nazwa i opis stanowiska z uwzględnieniem europejskiej klasyfikacji:
    Recognised Researcher (R2) -posiadacz stopnia naukowego doktora lub jego odpowiednika, niebędący samodzielnym pracownikiem naukowym:
    • Posiadacze stopnia naukowego doktora, którzy jeszcze nie osiągnęli wyraźnego poziomu samodzielności.
    • Naukowcy na równorzędnym poziomie doświadczenia i kompetencji.
  2. Zakres prac badawczych:
    • badania budowy chemicznej, aktywności i możliwości praktycznego wykorzystania biologicznie czynnych substancji swoistych roślin,
    • określanie wpływu czynników środowiskowych, agrotechnicznych i genetycznych na skład jakościowy i ilościowy substancji wpływających na wartość żywieniową roślin uprawnych,
    • badanie roślinnych odpadów poekstrakcyjnych, ich wykorzystanie w żywieniu zwierząt i wytwarzaniu suplementów diety,
    • badanie wpływu czynników biotycznych i abiotycznych na skład chemiczny roślin,
    • biosynteza związków naturalnych w warunkach in vitro,
    • doskonalenie i opracowywanie metod oznaczania zawartości wybranych składników roślinnych.
  3. Wymagania w stosunku do kandydata:
    1. Wymagania obowiązkowe:
      • Stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych, ekonomicznych lub pokrewnych.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 100 punktów na podstawie oceny wg wykazu i punktacji czasopism z listy MNiSW (min. 3 publikacje w czasopismach objętych indeksowaniem przez Journal of Citation Report), z czego co najmniej 24 punkty zdobyte po uzyskaniu stopnia doktora.
      • Opracowanie i złożenie poprawnego pod względem formalnym projektu badawczego do NCN, NCBR lub innej instytucji finansującej badania.
      • Motywacja do pracy naukowej udokumentowana publikacjami i udziałem w życiu naukowym (np. pełnienie funkcji promotora pomocniczego, staże naukowe, udział w konferencjach naukowych).
      • Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2).
    2. Dodatkowe umiejętności przydatne na stanowisku:
      • Praktyczna znajomość technik badawczych metabolomiki, ze szczególnym uwzględnieniem metabolomiki roślin.
      • Praktyczna znajomość obsługi i użytkowania spektrometrów mas produkcji Thermo, Bruker lub Waters.
      • Praktyczna znajomość technik chromatografii cieczowej (HPLC), ultra-sprawnej chromatografii cieczowej (UHPLC), chromatografii gazowej (GC) i elektroforezy kapilarnej (CE) z detekcją przez spektrometrię mas, umożliwiająca samodzielne tworzenie i walidację zaawansowanych metod analitycznych.
      • Znajomość oprogramowania związanego ze spektrometrią mas (np. Bruker Compass, Hystar, Data Analysis, Thermo Xcalibur oraz Waters MassLynx).
      • Znajomość oprogramowania do przetwarzania danych z nieukierunkowanych i ukierunkowanych doświadczeń metabolomicznych: Bruker ProfileAnalysis, Bruker TASQ, XCMS, MetaboAnalyst.
  4. Perspektywy rozwoju zawodowego:
    1. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora nadzwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków: W przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora habilitowanego lub doktora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych, ekonomicznych lub pokrewnych:
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Kierowanie projektem badawczym lub równoważnym przedsięwzięciem finansowanym ze środków zewnętrznych.
      • Krajowy lub zagraniczny staż naukowy, bądź porównywalna, udokumentowana wspólnymi projektami i/lub dorobkiem naukowym, współpraca z zagraniczną placówką badawczą.
      • Osiągnięcia w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora we wszczętym, co najmniej jednym, przewodzie doktorskim.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Aktywność w życiu naukowym oraz zdolności organizacyjne (recenzje rozpraw doktorskich i w postępowaniach habilitacyjnych oraz publikacji i/lub projektów badawczych, organizacja i udział w konferencjach, organizacja warsztatów, kursów, itp.).
    2. W przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora
      • Wykazanie się wyróżniającym dorobkiem naukowym w reprezentowanej dziedzinie o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu i punktacji czasopism z listy MNiSW;
      • Pełnienie funkcji promotora pomocniczego w co najmniej jednym przewodzie doktorskim;
      • Posiadanie uznanego dorobku organizacyjnego w zakresie wdrażania i upowszechniania wyników badań naukowych ( np. uzyskanie patentu lub udokumentowanego wdrożenia);
      • Kwalifikacje ocenia Rada Naukowa na podstawie opinii dwóch recenzentów, w tym jednego z poza Instytutu.
    3. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora zwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków:
      • Tytuł naukowy profesora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych lub ekonomicznych.
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 450 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Udział w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora w co najmniej dwóch przewodach doktorskich, recenzje rozpraw doktorskich oraz w postępowaniach habilitacyjnych i postępowaniach o nadanie tytułu profesora.
  5. Wynagrodzenie pracownika zatrudnionego na stanowisku adiunkta:
    • 2600,00 – 5500,00 zł miesięcznie (brutto) w zależności od udokumentowanego doświadczenia przydatnego na stanowisku
  6. Wymagane dokumenty:
    • Curriculum Vitae.
    • List motywacyjny – przedstawiający zwięźle zainteresowania kandydata.
    • Dotychczasowe osiągnięcia badawczo-naukowe oraz plany dotyczące dalszej kariery.
    • Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
    • Wykaz osiągnięć naukowych.
    • Oświadczenie, że z chwilą podjęcia zatrudnienia Instytut będzie podstawowym miejscem pracy.
    • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  7. Forma, termin i miejsce składania dokumentów:
    • Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres Instytutu (Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8 lub złożyć osobiście w kadrach Instytutu od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500 w terminie do dnia 15 sierpnia 2018 r. bądź elektronicznie na adres mailowy: kadry@iung.pulawy.pl
    • Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 2 tygodnie po zakończeniu postępowania konkursowego.
    • Instytut zatrudni pracownika od 01-go dnia miesiąca następującego po ogłoszeniu wyników konkursu i zaopiniowaniu przez Radę Naukową.
    • Instytut wdrożył i utrzymuje standardy Europejskiej Karty Naukowca i zasady Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych oraz politykę OTM-R, zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Komisji Europejskiej.

Link do polityki otwartych przejrzystych i opartych o kompetencje kandydata zasad rekrutacji (OTM-R) dla pracowników naukowych w Instytucie Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowym Instytucie Badawczym – http://hr.iung.pulawy.pl/doc/pl/iung_otmr_polityka.pdf


stanowisko asystenta w zakładzie Biochemii i Jakości Plonów

  1. Zakres prac badawczych:
    • badania budowy chemicznej, aktywności i możliwości praktycznego wykorzystania biologicznie czynnych substancji swoistych roślin,
    • określanie wpływu czynników środowiskowych, agrotechnicznych i genetycznych na skład jakościowy i ilościowy substancji wpływających na wartość żywieniową roślin uprawnych,
    • badanie roślinnych odpadów poekstrakcyjnych, ich wykorzystanie w żywieniu zwierząt i wytwarzaniu suplementów diety,
    • badanie wpływu czynników biotycznych i abiotycznych na skład chemiczny roślin,
    • biosynteza związków naturalnych w warunkach in vitro,
    • doskonalenie i opracowywanie metod oznaczania zawartości wybranych składników roślinnych.
  2. Wymagania w stosunku do kandydata:
    1. Wymagania obowiązkowe:
      • Tytuł zawodowy magistra w dziedzinie nauk chemicznych
      • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy naukowo-badawczej (np. studia podyplomowe lub doktoranckie, staż naukowy) lub w pracy zawodowej związanej tematycznie z kierunkiem działalności badawczej.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo co najmniej jednej pracy naukowej z wykazu czasopism MNiSW oraz prezentacja wyników badań (referat, poster).
      • Predyspozycje do pracy naukowej (np. udział w projektach badawczych).
      • Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
      • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i znajomość podstawowego oprogramowania
    2. Dodatkowe umiejętności przydatne na stanowisku:
      • Umiejętność obsługi i interpretacji wyników NMR
  3. Perspektywy rozwoju zawodowego:
    1. Asystent może awansować na stanowisko adiunkta po spełnieniu poniższych warunków
      • Stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych, ekonomicznych lub pokrewnych.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 100 punktów na podstawie oceny wg wykazu i punktacji czasopism z listy MNiSW (min. 3 publikacje w czasopismach objętych indeksowaniem przez Journal of Citation Report), z czego co najmniej 24 punkty zdobyte po uzyskaniu stopnia doktora.
      • Opracowanie i złożenie poprawnego pod względem formalnym projektu badawczego do NCN, NCBR lub innej instytucji finansującej badania.
      • Motywacja do pracy naukowej udokumentowana publikacjami i udziałem w życiu naukowym (w tym pełnienie funkcji promotora pomocniczego, staże naukowe, udział w konferencjach naukowych).
      • Udokumentowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    2. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora nadzwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków; w przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora habilitowanego lub doktora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych, ekonomicznych lub pokrewnych:
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Kierowanie projektem badawczym lub równoważnym przedsięwzięciem finansowanym ze środków zewnętrznych.
      • Krajowy lub zagraniczny staż naukowy, bądź porównywalna, udokumentowana wspólnymi projektami i/lub dorobkiem naukowym, współpraca z zagraniczną placówką badawczą.
      • Osiągnięcia w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora we wszczętym, co najmniej jednym, przewodzie doktorskim.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Aktywność w życiu naukowym oraz zdolności organizacyjne (recenzje rozpraw doktorskich i w postępowaniach habilitacyjnych oraz publikacji i/lub projektów badawczych, organizacja i udział w konferencjach, organizacja warsztatów, kursów, itp.).
    3. W przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora:
      • Wykazanie się wyróżniającym dorobkiem naukowym w reprezentowanej dziedzinie o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu i punktacji czasopism z listy MNiSW;
      • Pełnienie funkcji promotora pomocniczego w co najmniej jednym przewodzie doktorskim;
      • Posiadanie uznanego dorobku organizacyjnego w zakresie wdrażania i upowszechniania wyników badań naukowych ( np. uzyskanie patentu lub udokumentowanego wdrożenia);
      • Kwalifikacje ocenia Rada Naukowa na podstawie opinii dwóch recenzentów, w tym jednego z poza Instytutu.
    4. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora zwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków:
      • Tytuł naukowy profesora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych lub ekonomicznych.
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 450 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Udział w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora w co najmniej dwóch przewodach doktorskich, recenzje rozpraw doktorskich oraz w postępowaniach habilitacyjnych i postępowaniach o nadanie tytułu profesora.
  4. Wynagrodzenie pracownika zatrudnionego na stanowisku asystenta:
    • 2100,00-zł  do 4500,00- zł miesięcznie
  5. Wymagane dokumenty:
    • Curriculum Vitae.
    • List motywacyjny – przedstawiający zwięźle zainteresowania kandydata.
    • Dotychczasowe osiągnięcia badawczo-naukowe oraz plany dotyczące dalszej kariery.
    • Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
    • Wykaz osiągnięć naukowych.
    • Oświadczenie, że z chwilą podjęcia zatrudnienia Instytut będzie podstawowym miejscem pracy.
    • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  6. Forma, termin i miejsce składania dokumentów:
    • Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres Instytutu (Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8 lub złożyć osobiście w kadrach Instytutu od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500 w terminie do dnia 15 sierpnia 2018 r. bądź elektronicznie na adres mailowy: kadry@iung.pulawy.pl
    • Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 2 tygodnie po zakończeniu postępowania konkursowego.
    • Instytut zatrudni pracownika od 01-go dnia miesiąca następującego po ogłoszeniu wyników konkursu i zaopiniowaniu przez Radę Naukową.
    • Instytut wdrożył i utrzymuje standardy Europejskiej Karty Naukowca i zasady Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych oraz politykę OTM-R, zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Komisji Europejskiej.

Link do polityki otwartych przejrzystych i opartych o kompetencje kandydata zasad rekrutacji (OTM-R) dla pracowników naukowych w Instytucie Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowym Instytucie Badawczym – http://hr.iung.pulawy.pl/doc/pl/iung_otmr_polityka.pdf


stanowisko adiunkta w zakładzie Gleboznawstwa Erozji i Ochrony Gruntów

  1. Zakres prac badawczych:
    • Badania właściwości fizycznych i chemicznych gleb oraz procesów i dynamiki ich zmian na podstawie właściwości spektralnych próbek glebowych.
    • Opracowywanie modeli prognostycznych parametrów fizycznych i chemicznych gleb na podstawie właściwości spektralnych próbek glebowych;
    • Opracowywanie i doskonalenie metod zapobiegania degradacji gleb.
    • Wykonywanie map właściwości fizycznych i chemicznych gleb z użyciem systemów GIS.
    • Wykonywania analiz statystycznych i chemometrycznych oraz znajomość oprogramowania statystycznego.
    • Wykonywania analiz widm glebowych – znajomość oprogramowania do analiz spektralnych.
    • Upowszechnianie osiągnięć nauki, w tym poprzez publikacje oraz aktywny udział w życiu naukowym
  2. Wymagania w stosunku do kandydata:
    1. Wymagania obowiązkowe:
      • Stopień naukowy doktora z zakresu rolnictwa, nauk przyrodniczych, nauk o ziemi lub pokrewnych;
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości 100 punktów oceny parametrycznej według wykazu i punktacji MNiSW (minimum 3 publikacje w czasopismach objętych przez Journal of Citation Report) z czego co najmniej 24 punkty zdobyte po uzyskaniu stopnia doktora;
      • Opracowanie i złożenie projektu badawczego do NCN, NCBR lub innej instytucji finansującej badania;
      • Motywacja do pracy naukowej udokumentowana publikacjami i udziałem w życiu naukowym (w tym zagraniczne staże naukowe, udział w konferencjach);
      • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    2. Dodatkowe umiejętności przydatne na stanowisku:
      • Znajomość dodatkowego języka obcego;
      • Doświadczenie w badaniach polowych;
      • Funkcja recenzenta w czasopismach naukowych o wysokiej renomie (IF);
  3. Perspektywy rozwoju zawodowego:
    1. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora nadzwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków: W przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora habilitowanego lub doktora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych, ekonomicznych lub pokrewnych:
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Kierowanie projektem badawczym lub równoważnym przedsięwzięciem finansowanym ze środków zewnętrznych.
      • Krajowy lub zagraniczny staż naukowy, bądź porównywalna, udokumentowana wspólnymi projektami i/lub dorobkiem naukowym, współpraca z zagraniczną placówką badawczą.
      • Osiągnięcia w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora we wszczętym, co najmniej jednym, przewodzie doktorskim.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Aktywność w życiu naukowym oraz zdolności organizacyjne (recenzje rozpraw doktorskich i w postępowaniach habilitacyjnych oraz publikacji i/lub projektów badawczych, organizacja i udział w konferencjach, organizacja warsztatów, kursów, itp.).
    2. W przypadku adiunkta posiadającego stopień doktora
      • Wykazanie się wyróżniającym dorobkiem naukowym w reprezentowanej dziedzinie o łącznej wartości co najmniej 300 punktów na podstawie oceny wg wykazu i punktacji czasopism z listy MNiSW;
      • Pełnienie funkcji promotora pomocniczego w co najmniej jednym przewodzie doktorskim;
      • Posiadanie uznanego dorobku organizacyjnego w zakresie wdrażania i upowszechniania wyników badań naukowych ( np. uzyskanie patentu lub udokumentowanego wdrożenia);
      • Kwalifikacje ocenia Rada Naukowa na podstawie opinii dwóch recenzentów, w tym jednego z poza Instytutu.
    3. Adiunkt może awansować na stanowisko profesora zwyczajnego po spełnieniu poniższych warunków:
      • Tytuł naukowy profesora w dziedzinie nauk rolniczych, biologicznych, chemicznych lub ekonomicznych.
      • Gotowość do podjęcia problematyki badawczej uzasadnionej potrzebami Instytutu.
      • Osiągnięcia w dotychczasowej pracy naukowej, w tym autorstwo lub współautorstwo publikacji naukowych o łącznej wartości co najmniej 450 punktów na podstawie oceny wg wykazu czasopism z listy MNiSW.
      • Udział w kształceniu kadry naukowej – pełnienie funkcji promotora w co najmniej dwóch przewodach doktorskich, recenzje rozpraw doktorskich oraz w postępowaniach habilitacyjnych i postępowaniach o nadanie tytułu profesora.
  4. Wynagrodzenie pracownika zatrudnionego na stanowisku adiunkta:
    • 2600,00-zł  do 5500,00- zł miesięcznie
  5. Wymagane dokumenty:
    • Curriculum Vitae.
    • List motywacyjny – przedstawiający zwięźle zainteresowania kandydata.
    • Dotychczasowe osiągnięcia badawczo-naukowe oraz plany dotyczące dalszej kariery.
    • Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie.
    • Wykaz osiągnięć naukowych.
    • Oświadczenie, że z chwilą podjęcia zatrudnienia Instytut będzie podstawowym miejscem pracy.
    • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  6. Forma, termin i miejsce składania dokumentów:
    • Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres Instytutu (Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8 lub złożyć osobiście w kadrach Instytutu od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500 w terminie do dnia 10 kwietnia 2018 r. bądź elektronicznie na adres mailowy: kadry@iung.pulawy.pl
    • Ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 2 tygodnie po zakończeniu postępowania konkursowego.
    • Instytut zatrudni pracownika od 01-go dnia miesiąca następującego po ogłoszeniu wyników konkursu i zaopiniowaniu przez Radę Naukową.
    • Instytut wdrożył i utrzymuje standardy Europejskiej Karty Naukowca i zasady Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych oraz politykę OTM-R, zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Komisji Europejskiej.

Link do polityki otwartych przejrzystych i opartych o kompetencje kandydata zasad rekrutacji (OTM-R) dla pracowników naukowych w Instytucie Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowym Instytucie Badawczym – http://hr.iung.pulawy.pl/doc/pl/iung_otmr_polityka.pdf


Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych osoby uczestniczącej w postępowaniu  kwalifikacyjnym

Nawiązując do treści art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz.U. UE.L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 str. 2 dalej „Rozporządzenie” ) Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy (adres: ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, tel. 81 4786 700 lub 800, e-mail: iung@iung.pulawy.pl iung@iung.pulawy.pl).
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Pani/Pan może się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres e-mail: iod@iung.pulawy.pl, numer telefonu − 81 4786 738, lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora danych osobowych wskazany w punkcie 1.
  3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania danych
    • Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika) będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia w celu przeprowadzenia postępowania  kwalifikacyjnego na stanowisko.
    • art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze — ustawa z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym. Źródłem pochodzenia danych osobowych będą informacje i dokumenty przekazane przez osobę, której dane dotyczą.
    • W zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia). Zgodę można wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  4. Okres przetwarzania danych osobowych − dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu kwalifikacyjnego.
  5. Odbiorcy danych − do Pani/Pana danych mogą mieć dostęp upoważnieni pracownicy Administratora – członkowie komisji konkursowej.
  6. Prawa związane z przetwarzaniem danych − przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, w przypadkach określonych w Rozporządzeniu.
  7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można  wycofać w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  8. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu – Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – PIB w Puławach nie będzie wykorzystywał Pani/Pana danych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.
  10. Podanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu kandydatury na stanowisko jest dobrowolne, ale jest warunkiem przystąpienia do procedury przedmiotowego postępowania  kwalifikacyjnego. Uzyskane dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Materiał chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy

Dzień wolny!

Uprzejmie informujemy, że dzień 27 (piątek) oraz 31 (wtorek) grudnia 2024r. jest dniem wolnym w Instytucie.
Prosimy o kontakt w innym terminie.
Skip to content